Sunday, March 10, 2019

සුබ උපන්දිනයක් සුනන්දා



සුන්දරයි සුනන්දාට අදට හරියටම වසර දෙකයි. කුඩා කාලය පුදුමාකාරය. පොතක් කියවන්නට අපමණ ආසාවක් තිබුණද පොත් ලැබුණේම නැත. අනුන්ගෙන් ඉල්ලන්නටද පෙලබුණේ නැත්තේ මා ඉතා ලැජ්ජාශිලී දරුවකු නිසා විය යුතුය. අදටද ටිකක් කතා කළද හුදකලා වී තනියම සිටීමට උත්සහ දරන ගතියක් මා සතුව ඇත. මා වැඩිය කතා කරන්නට අකමැති මන්දැයි මට නොතේරෙන නමුදු ලියන්න ගියාම නම් එවැන්නක් නොමැත.

හිතේ තියන ඕනෑම දෙයක් කොලයකට අරන් කීතු කීතු කර දැමීමට තරම් මා හැඟීම් අකුරු කර⁣න්නේ ආවේස වූවකු සේය. ඒ හැඟීම්ය අප්‍රසිද්ධය. එලෙස නවකතාවක් කෙටිකතාවක් ලියන්නට මම උත්සහ නොකරන්නේ මගේ හොඳට වගේම පාඨකයාගේද සුබ සිද්ධිය නිසා විය යුතුය.

එදවස මට හීනයක් විය එනම් මගේ පොතක් ජනගත කිරීමය. ඒ අවස්ථාවට මා මුහුණ දෙන්නෙ කෙසේද කියා දැන ගන්නටය. 2017 මාර්තු 11 එදිනය උදාවිය. හර්ද ස්පන්ධනය තරමක් වැඩිපුර දැනුන බව කිව යුතුමය. පුංචි දේටත් කඳුළු එකතු කරන මම එදවසද කඳුළු එකතු කළ නිසාම දිනූ වැලිවිටිගොඩ ලොකු දෝශාරෝපනයක් කළේය. ඒ ආදරේට බව දනිමි.

එදා දවස අද සුන්දරයි සුනන්දා තරම්ම සුන්දරය... ආදරණීයම සිනහවක් රැගෙන පැමිණි පිරිස මතකයෙන් මැකීනොයයි. අදද ඒ ආදරය බිදකින්හෝ අඩුවක් වී නොමැත. වැඩි වනවා මිස අඩුවන්නේද නැත.

එදිනම තවත් එක් සිදුවීමක් මා මවිත කළ අයුරු මට මතකය. එනම් මා විසින් පදරචනය කළ පවරි අමරසා ගයන දීපති ජයසූරිය සංගීතවත් කළ වැස්ස මල්වර ගීතයට ඇගයීමක් නාරද කරුණාතිලකයන් විසින් රසෝඝයට එක්කර තිබීමය...

සුනන්දාට ලැබුණ ඇගයුම් බොහෝය. ඒ සෑම ඇගයුමක්ම මා හදවතේ ගැඹුරේම තැන්පත් වී ඇත. සුනන්දා කාව්‍ය විචාර කෘතියක් වූ කාව්‍යාලාප තුළද සැගව ගත්තාය. එය මට ඉමහත් සතුටකි.


සුන්දරයි සුනන්දා ජනගත වී වසර දෙකක් ගතවන තැන තවත් පිටපත් 15 පමණක් මා සතුව ඇත. එයද අවසන් වූ පසුව නැවත මුද්‍රණය නොකරන්නට මා ගත් තීරණය වෙනසක් නැති අතර ඇය මා හදවතේ ගැඹුරෙහිම තැන්පත් වනු ඇත. සුන්දරයි සුනන්දා මිලදී ගත් එටට ඇගයීම් එක්කල ඔබ සැමට පෙරලා ස්තූති කිරීමටත් ආදරය බෙදා දීමටත් අද අවස්ථාවක් කර ගනිමි.

රෝජා🌷

No comments:

Post a Comment